Saturday 16 October 2010

Kalam Pembuka Bicara

Alhamdulillah..
Subhanallah..
Allahu Akbar..

Itu shj yg mampu terucap apabila sesuatu yang diidam-idamkan dapat dilakukan walaupun sebenarya agak terlambat untuk menulis blog.Malah perkataan 'BLOG' pun, saya kenal slps dtg ke Mesir.huhu.Betapa saya tidak mengikuti arus perkembangan dunia..+_+.

Ape pun, sbnrnya sblm ni saya penah buat blog, tp, lupa pulak ape passwordnye.=0.Pastu, bila dah lupa, x rajin pula nak menulis dek kesibukan sbg seorg pelajar medic.fuhh..banyak btul cabaran nak buat blog.tp, nak katenye, klu nak seribu daya ,tak hedak seribu dalih,kan? Semoga permulaan yg simple membuahkan kesungguhan untuk merealisasikan keinginan untuk memberi. Semoga Allah memberi kekuatan yang tidak berbelah bahagi..Ameeen , Ya Rabb.

Thank You, Syukan, Aligato dan Terima Kasih kepada sahabat-sahabat yang menggalakkan saya untuk mula menulis.=)( kredit to ahli beit,natrah n K.Yana ). Semoga sedikit amal ini boleh menjadi pemberat mizan di akhirat kelak,InsyaAllah..

Teringat satu kata-kata ni ~" Ilmu banyak belum tentu menjamin masa depan yang cerah dari sisi manfaat, andai tidak terlorong keikhlasan dalam memberi"..

Allahu a'lam

Wsalam

No comments:

Post a Comment